Συγκλονιστικές μαρτυρίες απ’ την κατολίσθηση στη Ζάκυνθο | Κλείνει το Ναυάγιο

LIKE US ON FACEBOOK

Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες απ’ την κατολίσθηση στη Ζάκυνθο και συγκεκριμένα στην παραλία «Ναυάγιο», το πρωί της Πέμπτης προκαλώντας τον τραυματισμό 7 ατόμων.

Συγκλονιστικές είναι οι μαρτυρίες απ’ την κατολίσθηση στη Ζάκυνθο και συγκεκριμένα στην παραλία Ναυάγιο. Τουρίστες και οικογένειες βρίσκονταν στο σημείο της στιγμή της κατολίσθησης.

«Πέσαμε στο νερό, ενώ δίπλα μας είδαμε άλλη μια βάρκα που ήταν κυριολεκτικά στον αέρα να σκάει πάνω στη δικιά μας», δηλώνει ένας από τους τουρίστες που κατέληξαν στο νοσοκομείο στο imerazante.gr.

Ένας άλλος άνθρωπος που παραθέριζε στην Ζάκυνθο, ο Αυστραλο-Κύπριος, Χαράλαμπος Ευριπίδης, δήλωσε πως έπεσαν στο νερό ενώ δίπλα τους είδαν μια άλλη βάρκα που έσκασε πάνω στη δική τους. «Σε αυτή ήταν η οικογένεια των τεσσάρων Τσέχων με τη γυναίκα να είναι αιμόφυρτη και να ζητούν βοήθεια. Τους πήραμε μαζί μας στο Πόρτο Βρόμη και από εκεί πήγαμε όλοι στο νοσοκομείο», περιγράφει ο άνδρας.

Φτάσαμε γύρω στις 10.30 π.μ. στην παραλία, κολυμπήσαμε και μετά από 15′ επιστρέψαμε στη βάρκα μας και ξαφνικά είδαμε τα βράχια να πέφτουν, ενώ είμαστε σε μια απόσταση περίπου στα 20 μέτρα. Πριν το συνειδητοποιήσουμε έπεσε και δεύτερο τμήμα βράχων και το κύμα που δημιουργήθηκε μας αναποδογύρισε τη βάρκα. Πέσαμε στο νερό, ενώ δίπλα μας είδαμε άλλη μια βάρκα που ήταν κυριολεκτικά στον αέρα να σκάει πάνω στη δικιά μας. Σε αυτή ήταν η οικογένεια των τεσσάρων Τσέχων με τη γυναίκα να είναι αιμόφυρτη και να ζητούν βοήθεια. Τους πήραμε μαζί μας στο Πόρτο Βρόμη και από εκεί πήγαμε όλοι στο νοσοκομείο. Είμαστε τυχεροί στην ατυχία μας

Ο Σπύρος Κάνδηλας, καπετάνιος πλοιάριου που επισκέπτεται συχνά το Ναυάγιο, δήλωσε πως «είδαμε στη θάλασσα την οικογένεια και την ανασύραμε, τους δώσαμε τις πρώτες βοήθειες μέχρι να πάμε στο νοσοκομείο…Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα».

Έπεφταν κομμάτια βράχων σε τρία στάδια με το μεγαλύτερο τμήμα από αυτούς να προκαλεί έντονο κυματισμό με αποτέλεσμα να αναποδογυρίσουν δυο βάρκες και να τραυματιστούν τουρίστες. Είδαμε στη θάλασσα την οικογένεια και την ανασύραμε, τους δώσαμε τις πρώτες βοήθειες μέχρι να πάμε στο νοσοκομείο. Ευτυχώς ήταν νωρίς, όταν έγινε το συμβάν και γλίτωσε ο κόσμος, διότι αργότερα όταν βγαίνει ο ήλιος οι περισσότεροι πάνε στο συγκεκριμένο σημείο για να έχουν σκιά. Γινόταν πανικός, ήταν εικόνες βιβλικής καταστροφής. Να βλέπεις σκάφη αναποδογυρισμένα, μεγάλη θαλασσοταραχή και κόσμο να φωνάζει. Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα

Από…μακριά θα βλέπουν οι τουρίστες το Ναυάγιο

Από μακριά θα μπορούν να το βλέπουν πλέον, οι χιλιάδες τουρίστες το Ναυάγιο μετά τη σχετική απόφαση του λιμενάρχη Ζακύνθου, Νικόλαου Κοκκάλα για απαγόρευση προσέγγισης – αγκυροβολίας πλωτών μέσων.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του Λιμεναρχείου Ζακύνθου αναφέρει ότι «απαγορεύεται η προσέγγισης-αγκυροβολίας κάθε πλωτού μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου μέσου, καθώς και την απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού από λουόμενους στον Όρμο Ναυαγίου Ζακύνθου.

Την προσωρινή αναστολή ισχύος της Αριθ. Πρωτ: 2131.13/1189/16/18-05-2016 Απόφασης της Υπηρεσίας μας (ΦΕΚ Β΄ 1814/21-06/2016). Η παρούσα ισχύει από εκδόσεως μέχρι νεωτέρας».

Διαβάστε επίσης:

Κι άλλες παραλίες στο Ιόνιο επικίνδυνες | Τι λένε οι ειδικοί μετά την κατολίσθηση στο Ναυάγιο