Η πλατφόρμα για το κοινωνικό μέρισμα λειτουργεί … μετ’ εμποδίων. Εκτός από το γεγονός ότι δημιουργήθηκαν προβλήματα την Παρασκευή λόγω του όγκου των ανθρώπων που μπήκαν να κάνουν την αίτηση, παρουσιάστηκε ακόμη ένα ζήτημα: Πολλοί έμειναν εκτός.

Η πλατφόρμα για το κοινωνικό μέρισμα λειτουργεί πιο “ομαλά” από το Σάββατο, ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που έμειναν εκτός. Πιο συγκεκριμένα, πολλοί είναι αυτοί που το σύστημα τους αφήνει εκτός, επειδή δεν βρίσκονται στη χώρα τα τελευταία πέντε χρόνια!

Οι υπεύθυνοι αναφέρουν πως πρόκειται για ένα τεχνικό λάθος, το οποίο θα διορθωθεί άμεσα, καθώς χιλιάδες δικαιούχοι (άνεργοι και συνταξιούχοι κυρίως) έχουν μείνει εκτός με την αιτιολογία ότι δεν μένουν στην Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια, κάτι που αποτελεί και κριτήριο για να μπορεί κάποιος να λάβει το μέρισμα.

Μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας, που έχουν υποβάλει τις φορολογικές τους δηλώσεις, πληρώνονται ή επιδοτούνται από το Δημόσιο, δεν μπορούν να κάνουν την αίτηση!

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μέχρι τα ξημερώματα της Κυριακής να έχουν απορριφθεί ήδη 129.764 αιτήσεις, εκ των οποίων οι 22.748 (δηλαδή η 1 στις 6) εμφανιζόταν να έχει γίνει από άτομα που δεν ζούσαν στη χώρα από το 2013 και μετά. Ωστόσο, το τεχνικό αυτό ζήτημα αναμένεται να λυθεί σύντομα ενώ θα δοθούν περαιτέρω διευκρινίσεις.

Τι πρέπει να κάνεις εάν δεν μπορείς να κάνεις την αίτηση; Για την υποστήριξη της εφαρμογής του κοινωνικού μερίσματος, οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@koinonikomerisma.gr.

Οι ερωτήσεις θα ομαδοποιούνται και οι απαντήσεις θα προστίθενται στη σελίδα των Συχνών Ερωτήσεων.

Σημειώνεται ότι τη διαχείριση της διαδικασίας αιτήσεων για το κοινωνικό μέρισμα πραγματοποιεί η ανώνυμη εταιρεία ΗΔΙΚΑ μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο 11131 λειτουργεί τις καθημερινές από τις 7 το πρωί έως και τις 5 το απόγευμα.

Διαβάστε επίσης:

Άνοιξε η πλατφόρμα για το κοινωνικό μέρισμα | Κάντε την αίτηση σε 6 βήματα

Photo: Eurokinissi