Πρόβλημα και πάλι στο πρόγραμμα “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ”

LIKE US ON FACEBOOK

Νέες περιπέτειες για τους ενδιαφερόμενους του προγράμματος “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ”.

Πρόβλημα και πάλι στο πρόγραμμα Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ λόγω των τεχνικών προβλημάτων στην ιστοσελίδα, για τα οποία εξετάζεται και η περίπτωση να οφείλονται σε χρήση κακόβουλου λογισμικού.

Η υποβολή αιτήσεων, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, θα ξεκινήσει σταδιακά από τις 19 Μαρτίου ανά Περιφέρεια ενώ ενδεικτικό του ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα είναι ότι από τις 8 σήμερα το πρωί οπότε ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων και σε διάστημα λίγων ωρών, έγιναν 1,5 εκατομμύριο προσπάθειες εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Όμως, κανένας χρήστης δεν ολοκλήρωσε την αίτηση υπαγωγής.

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, φάνηκε απολογητικός προς τους πολίτες ενώ με δηλώσεις του δεσμεύεται ότι «η διαδικασία υποβολής αίτησης θα ομαλοποιηθεί το ταχύτερο δυνατό, με έμφαση στην κατοχύρωση τόσο της ασφάλειας του συστήματος όσο και της διαφάνειας των διαδικασιών που σχετίζονται με την ένταξη στο πρόγραμμα “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ”».

Τα στοιχεία που καταχωρίστηκαν στην πλατφόρμα μέχρι τις 5.30 σήμερα το απόγευμα θα παραμείνουν καταχωρισμένα για να αξιοποιηθούν στη συνέχεια και η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων θα ενεργοποιηθεί με το εξής πρόγραμμα:

  • Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία και Δυτική Ελλάδα: Δευτέρα, 19 Μαρτίου, 8:00 π.μ.
  • Πελοπόννησος, Στερεά Ελλάδα, Δυτική Μακεδονία, Ιόνιο, Βόρειο Αιγαίο και Κρήτη: Δευτέρα, 26 Μαρτίου, 8:00 π.μ.
  • Αττική και Νότιο Αιγαίο: Δευτέρα, 2 Απριλίου, 8:00 π.μ.

Σε ό,τι αφορά τα τωρινά δεδομένα, από το ΥΠΕΝ έγινε γνωστό ότι από τα πρώτα λεπτά λειτουργίας της πλατφόρμας διαπιστώθηκε ότι συγκεκριμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις (IP’s) επιχειρούσαν ταυτόχρονη είσοδο με πλήθος διαφορετικών κωδικών. Για τον λόγο αυτό διερευνάται εάν πρόκειται για χρήση κακόβουλου λογισμικού.

Ο υπερβολικός φόρτος εργασίας που προέκυψε επιβάρυνε την ηλεκτρονική πλατφόρμα και προκλήθηκε πρόβλημα και πάλι στο πρόγραμμα “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ”, με αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που επιχειρούσαν να καταχωρήσουν στοιχεία, έτσι ώστε να ενταχθούν στο πρόγραμμα “Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ” και προχωρήσουν στην ενεργειακή αναβάθμιση των σπιτιών.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved