Πιο ακριβό κατά 300 ευρώ το δίπλωμα οδήγησης! Φτάνει κοντά στα 1.000 ευρώ

LIKE US ON FACEBOOK

Πιο ακριβά θα κοστίζει από εδώ και πέρα το δίπλωμα οδήγησης κι όσοι θέλουν να δώσουν θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι.

Πιο ακριβό το δίπλωμα οδήγησης κατά 300 ευρώ θα είναι από εδώ και πέρα, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης, Παναγιώτη Χαρμπή.

Ο ίδιος είπε ότι, ενώ μέχρι πρότινος το κόστος για το δίπλωμα ανερχόταν περίπου στα 600-640 ευρώ, με το νέο σύστημα η τιμή των παραβόλων αυξήθηκε, έχει μπει και ένα ασφάλιστρο επειδή την ώρα της εξέτασης δεν θα είναι στο όχημα ο εκπαιδευτής οδήγησης, με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος να ανεβαίνει.

«Και κανένα μάθημα επιπλέον να μην χρειαστεί να κάνει ο υποψήφιος οδηγός, το κόστος που ανεβαίνει είναι 160 ευρώ. Αν θέλει να κάνει και μερικά επιπλέον μαθήματα, τότε το κόστος αυξάνεται κατά 300 ευρώ. Φτάνει, δηλαδή, λίγο πιο κάτω από 1.000 ευρώ», δήλωσε στο Open TV ο κ. Χαρμπής.

Ο ίδιος είπε επίσης ότι δόθηκε νέα παράταση μέχρι τις 29 Ιουλίου, ώστε να μπορέσουν όσοι έχουν χάσει την προθεσμία να δώσουν εξετάσεις οδήγησης.

Όσα αλλάζουν στις εξετάσεις

Οι σχολές οδηγών υποχρεούνται να εγκαταστήσουν διασυνδεδεμένες κάμερες σε οχήματα και σχολές με το υπουργείο Μεταφορών.

Παράλληλα, οι διαμορφωμένες πίστες που είχε προαναγγείλει το ΥΠΟΜΕΔΙ θα έρθουν σε περίπου δύο χρόνια.

Για πρώτη φορά ο υποψήφιος οδηγός καλείται να προσκομίσει ασφαλιστήριο, για τυχόν ζημιές που ενδεχομένως προκαλέσει.

Η διαδικασία έκδοσης διπλώματος χωρίζεται σε 3 φάσεις:

  • Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη θεωρητική εξέταση, με τον εξεταζόμενο να καλείται να δώσει τα σήματα οδήγησης πληρώνοντας 15 έναντι 10 ευρώ που ισχύει τώρα.
  • Μετά την επιτυχή θεωρητική εξέταση ακολουθεί η δοκιμασία «προσόντων και συμπεριφοράς». Η συγκεκριμένη δοκιμασία διενεργείται σε δύο φάσεις και γίνεται την ίδια μέρα. Στο πρώτο στάδιο της δοκιμασίας, εξετάζονται οι γνώσεις και οι δεξιότητες οδήγησης στην «πορεία» και εφόσον ολοκληρωθεί με επιτυχία το στάδιο αυτό, εξετάζεται στο δεύτερο σκέλος το οποίο είναι το «παρκάρισμα» και η «οπισθογωνία».

Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων πραγματοποιείται από τον ίδιο να είναι μόνος του πάνω στη μηχανή, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες κατηγορίες στις οποίες παρών θα είναι ένας εξεταστής.

Τονίζεται πως η διαδικασία θα καταγράφεται από οπτικοακουστικά μέσα καθ’ όλη τη διάρκειά της, διαφορετικά θα είναι άκυρη. Η θεωρητική και η πρακτική εξέταση θα μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο ενώ το ζευγάρι εξεταζόμενου – εξεταστή θα προκύπτει από ηλεκτρονική κλήρωση λίγο πριν την εξέταση.

Διαβάστε ακόμα:

Αλλάζουν όλα στις εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης | Τι θα γίνει με τους 17άρηδες

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved