Ούτε στην Ελλάδα πτήσεις με Boeing 737 Max | «Πόλεμος» μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης

LIKE US ON FACEBOOK

Η καθολική απαγόρευση πτήσεων με Boeing 737 Max στην Ευρώπη επηρεάζει φυσικά και στην Ελλάδα, όπως επιβεβαίωσε και ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, την ίδια στιγμή που έχει ξεσπάσει «πόλεμος» μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης για το θέμα.

Ούτε στην Ελλάδα πτήσεις με Boeing 737 Max, αφού ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ επιβεβαίωσε ότι απ’ το απόγευμα της Τρίτης δόθηκε εντολή σε όλα τα αεροδρόμια για απαγόρευση πτήσεων των συγκεκριμένων αεροσκαφών στον ελληνικό εναέριο χώρο.

Σύμφωνα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), αναστέλλονται όλες οι πτήσεις των Boeing 737 Μax 8 και 9 και στα ελληνικά αεροδρόμια.

Την ίδια στιγμή, έχει ξεσπάσει «πόλεμος» μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης για την υπόθεση με τα αεροσκάφη τύπου Boeing 737 ΜΑΧ.

Μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA), η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) εξέδωσε ανακοίνωση όπου υποστηρίζει πως η καθήλωση του αεροσκάφους δεν έχει καμία βάση.

Η FAA συνεχίζει να εξετάζει προσεκτικά όλα τα διαθέσιμα στοιχεία και την συνολική απόδοση ασφαλείας χειριστών και πιλότων των Boeing 737 Max. Μέχρι στιγμής, η εξέτασή μας δεν δείχνει ζητήματα απόδοσης του συστήματος και δεν παρέχει βάση ώστε να διαταχθεί καθήλωση των αεροσκαφών. Ούτε άλλες αρχές πολιτικής αεροπλοΐας μας έχουν δώσει στοιχεία που απαιτούν δράση. Η έρευνα για την συντριβή του αεροσκάφους της Ethiopian Airlines βρίσκεται σε εξέλιξη

Για τουλάχιστον πέντε μήνες πιλότοι ανέφεραν προβλήματα σε 737 MAX 8

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα διεθνή ΜΜΕ, Αμερικανοί πιλότοι είχαν παραπονεθεί τουλάχιστον πέντε φορές τους τελευταίους μήνες για προβλήματα ελέγχου που αντιμετώπισαν στα αεροσκάφη Boeing 737 MAX 8 σε καθοριστικά στάδια της πτήσης των αεροσκαφών τους.

Όπως γράφει το «Politico» που επικαλείται αρχεία των ομοσπονδιακών αρχών, σε μερικά από τα περιστατικά των παραπόνων εμφανίζεται να εμπλέκεται το ίδιο σύστημα αποτροπής της απώλειας στήριξης του αεροσκάφους (Maneuvering Characteristics Augmentation System -MCAS).

Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να τονιστεί πως η συντριβή του Boeing 737 MAX 8 που έγινε στην Ινδονησία τον περασμένο Οκτώβριο φαίνεται πως οφείλεται σε προβληματική λειτουργία του MCAS, αλλά και ελλιπή εκπαίδευση του πληρώματος, σύμφωνα με την αναφορά που υπάρχει στην βάση δεδομένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA).

Και δύο δυστυχήματα (Ινδονησία και Αιθιοπία), η συντριβή των αεροσκαφών έγινε λίγα λεπτά μετά από την απογείωσή τους.

Διαβάστε ακόμα:

Αυτές οι αεροπορικές χρησιμοποιούν Boeing 737 Max

Photo: Reuters/ Pascal Rossignol
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved