Γιατί δεν λειτουργεί η γραμμή έκτακτης ανάγκης «112»;

LIKE US ON FACEBOOK

Η γραμμή έκτακτης ανάγκης «112» για ακόμη μια φυσική καταστροφή δεν λειτούργησε. Σήμερα Παρασκευή η πρώτη δοκιμή.

Μετά τις τραγικές απώλειες στο Μάτι θα περιμέναμε πως η γραμμή έκτακτης ανάγκης «112» θα λειτουργεί, ωστόσο για ακόμη μια φορά, στη φονική κακοκαιρία στη Χαλκιδική, δεν λειτούργησε.

Ο αριθμός 112 για την έκτακτη ενημέρωση των πολιτών είναι εκτός λειτουργίας… Όπως, είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας, η ενεργοποίηση του αριθμού αποτελεί προτεραιότητα για τον Πρωθυπουργό και ενημέρωσε ότι θα υπάρξει σύσκεψη με τους υπευθύνους των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας ώστε την Παρασκευή να γίνει πειραματική δοκιμή του αριθμού.

Ο κ. Πέτσας επεσήμανε πως σήμερα θα πραγματοποιηθεί ειδική σύσκεψη με τους εκπρόσωπους των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια της πιλοτικής δοκιμής.

Ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς ανέφερε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ότι στις 10:30 το πρωί θα γίνει η πρώτη μεγάλη δοκιμή του πανευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης 112, «έτσι ώστε κάτι που είναι αυτονόητο, χρήσιμο και μπορεί να σώσει ζωές σε λίγο χρονικό διάστημα να γίνει πραγματικότητα».

Η γραμμή έκτακτης ανάγκης 112 είναι ο τρόπος για να προειδοποιηθούν οι πολίτες για τα ακραία καιρικά φαινόμενα, ωστόσο από 2010 δεν λειτουργεί και δεν είναι ακόμη έτοιμο.

Τι προβλέπουν οι προδιαγραφές της γραμμής έκτακτης ανάγκης

  • Σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων ή φυσικών καταστροφών, όπως πυρκαγιές και σεισμούς, θα πραγματοποιείται αποστολή γραπτών μηνυμάτων σε κινητά και φωνητικών μηνυμάτων σε σταθερά τηλέφωνα πολιτών που βρίσκονται σε περιοχές οι οποίες ενδέχεται να υποστούν πλήγμα.
  • Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει και τη θέση των πολιτών οι οποίοι θα καλούν τον αριθμό 112 προκειμένου να ενημερώνουν πως βρίσκονται σε κίνδυνο.
  • Εξετάζεται και η ενημέρωση μέσω social media

Σημειώνεται ότι το κόστος του προγράμματος, ανέρχεται σε 7,5 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 2 έχουν εκταμιευτεί και τα υπόλοιπα θα δοθούν με την παραλαβή του. Ανάδοχος εταιρείας είναι ο ΟΤΕ και υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Photo: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved