“Κόλλησαν” τα εισιτήρια στα μηχανήματα με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν ουρές, να αυξηθεί η ταλαιπωρία των επιβατών και ορισμένοι να μην βγάλουν το εισιτήριό τους. 

Πώς κόλλησαν τα εισιτήρια στα μηχανήματα; Σύμφωνα με την “Καθημερινή” κατά τη διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων υπήρχε πρόβλημα. Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι το πρόβλημα εντοπίζεται την πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί των εισιτηρίων, το οποίο ο ΟΑΣΑ προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία.

Αρχικά, τα προβλήματα σημειώθηκαν σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκαν προβλήματα και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.

Κύκλοι της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι το χαρτί που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί είναι πιθανό να μην είναι αρκετά ανθεκτικό απέναντι στο θερμό, ελληνικό Καλοκαίρι. Όπως έγινε γνωστό, η υπόθεση θα διερευνηθεί περαιτέρω, τόσο από τον ανάδοχο του έργου όσο και από ανεξάρτητο πραγματογνώμονα που θα ορίσει ο ΟΑΣΑ.

Προς το παρόν τα προβλήματα αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση, καθώς στην πλειονότητα των συμβάντων ο ανάδοχος αναλαμβάνει την αντικατάσταση του ρολού του χαρτιού.

Πάντως να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με τον ανάδοχο του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προχώρησε στη μείωση του χρόνου συναλλαγών και στα 293 αυτόματα μηχανήματα του δικτύου.

Πλέον, από τα 30 δευτερόλεπτα που έκανε να βγει ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο μέχρι πρότινος, ο χρόνος έκδοσης των εισιτηρίων από τα αυτόματα μηχανήματα είναι στα 16,45 δευτερόλεπτα!