5 έξυπνα tips για να βελτιώσετε τα social media posts σήμερα!

LIKE US ON FACEBOOK

Γράφει η Kατερίνα Δημητρακοπούλου, Instructor της KnowCrunch

Μήπως τα posts που μοιράζεστε στα social δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή; Αναρωτιέστε τι φταίει και δεν έχετε καταφέρει ακόμη να χτίσετε τη σχέση σας με τους followers; To Α και το Ω ενός χρήσιμου και ελκυστικού post (εκτός από τη φωτογραφία) είναι το μικρό κείμενο, που το συνοδεύει, δηλαδή το copy!

Ακολουθεί ένα μικρός οδηγός για να βελτιώσετε τα copies στα social media από την Κατερίνα Δημητρακοπούλου, instructor στο νέο Copywriting Crash Course της KnowCrunch.

Μπορεί να μη γεννήθηκες copywriter αλλά αν βάλεις τα δυνατά σου θα καταφέρεις να αυξήσεις το engagement δηλαδή να προκαλέσεις αλληλεπιδράσεις κάθε είδους όπως comments, messages & shares στους social media λογαριασμούς σου! Μην ξεχνάς ότι το υψηλό engagement θα προσελκύσει περισσότερους fans!

Ας δούμε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε!

Διατηρήστε το κείμενό σας απλό στα social media

Τα social media έχουν κι αυτά κάποιους κανόνες. Ένας βασικός κανόνας είναι να διατηρήσετε το κείμενο του post απλό και να αποφύγετε τις αναλύσεις. Κάθε φορά που γράφετε το copy σας, σκεφτείτε «Μπορεί να γίνει πιο απλό και σύντομο;». Μία νέα τάση στις social πλατφόρμες είναι και ο κανόνας των 7 λέξεων ανά post. Νέες στατιστικές αποδεικνύουν, ότι οι λιγότεροι χαρακτήρες θα σας φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. So keep it simple!

Προσθέστε στα hashtags & emojis στα social media posts

Μπορείτε να ενσωματώσετε hashtags σε όλα τα social media posts (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn). Έτσι, όταν κάποιος άγνωστος ψάχνει τα hashtags που έχετε προσθέσει, θα εμφανίζεται το post σας. Χρησιμοποιήστε hashtags σχετικά με το brand ή το θέμα του post κα αποφύγετε τα πολύ γενικά. Επίσης, μην ξεχνάτε τα emojis (1-2 αρκούν), καθώς προσθέτουν μία παιχνιδιάρικη διάθεση στο post και αυξάνουν κατακόρυφα το engagement!

Προτιμήστε ενεργητική φωνή για μεγαλύτερο engagement

Η ενεργητική φωνή δίνει έμφαση στις ενέργειες που έγιναν από εσάς! Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά χαρίζει περισσότερη ζωντάνια στο ύφος σας και δείχνει στους χρήστες, τι έχετε ΕΣΕΙΣ καταφέρει.

Για παράδειγμα:

Παθητική Φωνή: «Η στάση μας αναμένεται θετική…»

Ενεργητική Φωνή: «Θα έχουμε θετική στάση…»

Ποια φράση είναι περισσότερο φυσική και απλή;

Προσέξτε την ορθογραφία των social media copies

Όσο και αν φαίνεται αυτονόητο, πολλοί αγνοούν βασικούς κανόνες ορθογραφίας και χρησιμοποιούν λάθος πολλές λέξεις. Το αποτέλεσμα; Να λιγοστεύει καθημερινά το ενδιαφέρον των users για τον λογαριασμό σας. Γι’ αυτό, μην ξεχνάτε τον γραμματικό έλεγχο σε κάθε post, που ανεβάζετε. Επιπλέον, προτιμήστε λέξεις που δηλώνουν βεβαιότητα («σίγουρα», «μπορούμε») αντί για ασάφεια ή υπόθεση («ίσως», «θα προσπαθήσουμε»). Αποφασίστε, λοιπόν, αν θα γράφετε ελληνικά ή αγγλικά και πείτε ένα τεράστιο όχι στα Greeklish!

Χρησιμοποιήστε Calls to action στα social posts

Το call to action ή CTA είναι η προτροπή για ενέργεια τύπου «μάθε περισσότερα». Το CTA πρέπει να υπάρχει σε κάθε post, για να καθοδηγεί τους χρήστες. Κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού και το παρακινεί να πατήσει το link, τη φωτογραφία ή το video που συνοδεύει το post. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνετε να «συνδέσετε» τους users με το ενδιαφέρον περιεχόμενό σας και φυσικά να κερδίσετε περισσότερους νέους fans!

Αν θέλεις να αυξήσεις το engagement & το κοινό σου στα social media και να μάθεις περισσότερα copywriting tips, κλείσε σήμερα θέση στο νέο Crash Course Copywriting for Articles, Social Media Posts & Advertising από τη KnowCrunch, την πληρέστερη, σοβαρότερη και βραβευμένη εκπαίδευση στελεχών στην αγορά για τo digital & social media marketing.

Η Κατερίνα Δημητρακοπούλου είναι instructor στο νέο Copywriting Crash Course της KnowCrunch. Δραστηριοποιείται επιχειρηματικά ως Managing Director της Social Mellon και εξειδικεύεται στη στρατηγική επικοινωνία, το digital marketing, τα social media και τις δημόσιες σχέσεις. Aγαπάει το storytelling κι έχει πάθος για την επικοινωνία και το content marketing.

Δες ακόμα:

Τα μυστικά για περισσότερα likes & comments στο Instagram από έναν Social Media expert

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved