Η Μαντώ Γαστεράτου έχει αποδείξει ότι προσπαθεί πραγματικά να χάσει τα περιττά κιλά. Όμως, αυτή τη φορά μας δείχνει ακριβώς τι κάνει η Μαντώ Γαστεράτου για τα κιλά της εγκυμοσύνης. 

Η Μαντώ Γαστεράτου προσπαθεί να επανέλθει στα κιλά της, αφού όπως είναι λογικό πήρε μερικά με την εγκυμοσύνη. Έτσι λοιπόν, προσπαθεί σκληρά κι έχει εντάξει στο καθημερινό πρόγραμμά της τόσο τη γυμναστική όσο και την προσεγμένη διατροφή. Έχει ξαναπεί ότι η γυμναστική δεν λείπει από τη ζωή της.

Τι κάνει η Μαντώ Γαστεράτου για τα κιλά της εγκυμοσύνης;

«Ξεκινάω από σήμερα δυνατό, καθημερινό workout… Σε ένα μήνα – 4kg λίπος… Για να δούμε… Θα σας γράφω ασκήσεις και πρόγραμμα διατροφής, σε περίπτωση που θέλετε να το πάμε παρέα! Μέσα Αυγούστου θα είμαστε κορμάρες» έγραψε η ίδια στο Instagram, δίνοντάς μας όλο το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί, προκειμένου να χάσει 4 κιλά σ’ ένα μήνα.

Τι ασκήσεις περιλαμβάνει στο πρόγραμμά της;

  • έλξεις πλάτης στο μηχάνημα 3 σετ×10
  • squats με kettlebell 3 σετ× 20
  • Σανίδα στην μπάλα (κοιλιακοί)
  • 2 σετ× 20 επαναλήψεις
  • Squats με άρσεις ώμων 3 σετ× 10 με την μπάλα

Για αποθεραπεία 1 σετ × 20 για κάθε άσκηση χωρίς βάρος και διατάσεις.

Διατροφή πριν και μετά τη γυμναστική από την Μαντώ Γαστεράτου:

«Μετά την άσκηση χρειάζεσαι δομικό υλικό που σημαίνει οποιοδήποτε φαγητό με πρωτεΐνη, αρακά, κρέας, ψάρι με συνδυασμό σαλάτας και πριν την άσκηση χρειάζεσαι πάντα, κάτι το οποίο να έχει αρκετό υδατάνθρακα για να έχεις ενέργεια, οπότε οποιοδήποτε συνδυασμό με ρύζι και μακαρόνια» τονίζει η ίδια.

Δες ακόμα:

Μαντώ Γαστεράτου: Γυμνάζεται αγκαλιά με το μωράκι της (Video)

Photo: Instagram/ madogasteratou