Μαζί με το καλοκαίρι έρχεται και η επιθυμία να αποκτήσεις ένα λαμπερό μαύρισμα. Θα θυμάσαι σίγουρα τις πρώτες μέρες της επιστροφής στα σχολεία, που συγκρίναμε τα χέρια μας με τις υπόλοιπες στην κοριτσοπαρέα για να δούμε ποια έχει μαυρίσει περισσότερο! Κι ακόμα και σήμερα, με την επιστροφή στο γραφείο, η πρώτη ατάκα που θέλουμε όλες να ακούσουμε είναι «Καλέ! Πόσο μαύρισες»; Το όμορφο ενιαίο μαύρισμα του δέρματός σου λοιπόν, είναι ένα από τα ζητούμενα του καλοκαιριού και δικαίως, ειδικά αν ανήκεις στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων (όπως εγώ) που μοιάζουν να είναι τσακωμένοι με τον ήλιο, ο οποίος αρνείται να τους χαρίσει ένα χρυσαφένιο χρώμα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν τελικά μπορούμε να μαυρίσουμε χωρίς να μένουμε πολλές ώρες κάτω από τον καυτό ήλιο; Η απάντηση είναι πως ναι! Υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα, χωρίς να χρειάζεται πολλή έκθεση στον ήλιο. 

Οι χρυσοί κανόνες μου για ασφαλές και μακράς διάρκειας μαύρισμα

Ποιες είναι οι τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα;

τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα
Unsplash

Καρότα: Ο βασιλιάς του μαυρίσματος

Τα καρότα περιέχουν β-καροτένιο και λυκοπένιο. Επιπλέον, ένα μέτριο καρότο παρέχει το 200% της ημερήσιας ποσότητας σε βιταμίνη Α. Έτσι λοιπόν, η χρήση του καρότου στις καθημερινές διατροφικές σου επιλογές, δίνει τη δυνατότητα στην επιδερμίδα πέρα από το «χρυσαφί» χρώμα , να ενυδατώνεται και να θωρακίζεται από την ηλιακή ακτινοβολία. Για καλύτερη απορρόφηση του β-καροτενίου κατανάλωσε τα καρότα ψιλοκομμένα ή σε χυμό, με μία κουταλιά γιαούρτι ή λάδι.

Βερίκοκα: Τα φρούτα που πρέπει να πάρεις στην παραλία

Πλούσια σε β-καροτένιο και λυκοπένιο, βοηθούν τόσο στην ενίσχυση του μαυρίσματος όσο και στην αντιοξειδωτική προστασία του οργανισμού και του δέρματος, χάρη στη βιταμίνη C που περιέχουν. Ωφελούν, επίσης, στην καλή υγεία του δέρματός χάρη στην προβιταμίνη Α η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α.

Πώς να μην την πατήσεις αυτό το καλοκαίρι: Τα μυστικά για να προστατεύσεις το δέρμα σου από τον ήλιο

Κίτρινο πεπόνι: Για να εμπλουτίσεις τη φρουτοσαλάτα σου

Αν δεν είσαι λάτρης του νερού, μπορείς να φας ένα νόστιμο κομμάτι πεπόνι για να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου. Το πεπόνι περιέχει πολύ νερό και ηλεκτρολύτες, αφού το 90% αποτελείται από νερό, ενώ παίρνει το πορτοκαλί χρώμα του από τα καροτενοειδή. Έτσι, για να αποφύγεις την αφυδάτωση και το κάψιμο από τον ήλιο, φάε μία φέτα πεπόνι.

Κεράσια: Από τα κόκκινα φρούτα που είναι πιο πλούσια σε β-καροτένιο

Σε σύγκριση με άλλα κόκκινα φρούτα, τα κεράσια περιέχουν υψηλότερο ποσοστό β-καροτένιο. Μπορείς λοιπόν να τα καταναλώνεις ως κανονικό σνακ στην παραλία με φράουλες, καρπούζι, βατόμουρα και κράνμπερι. Το ιδανικό θα ήταν να τα καταναλώσεις μαζί σε μια πλούσια φρουτοσαλάτα ή να ετοιμάσεις έναν υγιεινό χυμό.

Πιπεριές: Πλούσιες σε βιταμίνη C

Οι πιπεριές μπορούν να περιέχουν έως και 150 mg βιταμίνης Α ανά 100 γραμμάρια και είναι επίσης πλούσιες σε βιταμίνη C. Είτε κίτρινες, είτε κόκκινες είτε πράσινες, βάλε τις πιπεριές στην καλοκαιρινή σου διατροφή, για να τονώσετε τη μελανίνη και να αποκτήσετε ένα χρυσαφένιο μαύρισμα.

Πρόλαβε το ξεφλούδισμα της επιδερμίδας μετά τις διακοπές πριν καν ξεκινήσει!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News