Μεγαλώνοντας ξέρεις ότι φαγητά όπως burgers και αναψυκτικά δεν εμπίπτουν απλώς στην κατηγορία «παχυντικά», αλλά που «προκαλούν φούσκωμα». Επιβαρύνουν το στομάχι σου και σε κάνουν να υποφέρεις, ακόμα κι αν στη συνέχεια κάψεις τις θερμίδες. Τι μπορείς να κάνεις αν νιώθεις φούσκωμα που δεν λέει να φύγει; Να φας ακόμα λίγο. Προς Θεού, όχι πατατάκια ή τηγανητές πατάτες, αλλά κάποια από τις παρακάτω τροφές που είναι ιδανικές για την κατάστασή σου.

Μπανάνα και πορτοκάλι

 νιώθεις φούσκωμα

Αυτά τα πλούσια σε κάλιο φρούτα μπορούν να καταπολεμήσουν το φούσκωμα διότι διατηρούν την ισορροπία νατρίου – καλίου στον οργανισμό.

Παπάγια, ανανάς και γκρέιπφρουτ

νιώθεις φούσκωμα

Αυτά τα φρούτα περιέχουν ένζυμα που μπορούν να βοηθήσουν τη διαδικασία της πέψης και να μειώσουν το φούσκωμα.

Γιαούρτι

νιώθεις φούσκωμα

Περιέχει προβιοτικά και βοηθά στην πέψη. Προτίμησε τις φυσικές λύσεις, χωρίς έξτρα ζάχαρη και πολλά συντηρητικά.

Βατόμουρα, ακτινίδια, μήλα και αχλάδια

νιώθεις φούσκωμα

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα, επομένως το φούσκωμα που νιώθεις θα υποχωρήσει.

Καρπούζι

νιώθεις φούσκωμα

Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και κάλιο μειώνει το φούσκωμα.

Σολωμός

νιώθεις φούσκωμα

Τα ωμέγα 3 που περιέχουν μειώνουν το φούσκωμα στον οργανισμό, συμπεριλαμβανόμενου και του στομαχιού. Ωστόσο, άσε τον καπνιστό σολωμό στην άκρη μιας και προετοιμαστεί με αλάτι.