Το Πάσχα πέρασε, αλλά οι περισσότεροι από εμάς αποκτήσαμε μερικά περιττά κιλά και σκοπός μας είναι να βρούμε διάφορους τρόπους να τα χάσουμε.

Μετά από την επιδρομή που κάναμε σε αρνί, μαγειρίτσα, τσουρέκια, αυγά και ποτά, το μόνο σίγουρο είναι πως η λύση δεν βρίσκεται σε αυστηρές, αποτοξινοτικές δίαιτες οι οποίες δεν είναι καθόλου αποτελεσματικές και σε βάθος χρόνου θα είναι σίγουρα επικίνδυνες για την υγεία μας.

Ας δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε για να επανέλθουμε στη καλή φυσική κατάσταση που είχαμε πριν το Πάσχα:

Σίγουρα όχι να βιαστούμε, να μη χάνουμε τη ψυχραιμία μας, ούτε να προσαρμοζόμαστε σε συστήματα που έχουν αποδειχθεί επώδυνα.

diet-ipop.gr

Λίγα λόγια για την αποτοξίνωση:

Είναι η λέξη που ακούγεται από όλους μας, ότι τα κόβω όλα και τρώω μόνο φρούτα, λαχανικά και πίνω χυμούς.

Αυτό είναι επικίνδυνο, κυρίως όταν εφαρμόζεται χωρίς την επίβλεψη ειδικού διαιτολόγου

. Επίσης, μετά τις γιορτές αυξάνονται οι στομαχικές διαταραχές λόγω της υπερβολικής κατανάλωσης κρέατος, γλυκών και αλκοόλ.

Τι χρειάζεται ο οργανισμός μας;

Μια δίαιτα με έμφαση σε ρύζι, φρούτα, λαχανικά, μακαρόνια, ρύζι και γιαούρτι θα ήταν μια καλή επιλογή για να αρχίσει ξανά το στομάχι μας να λειτουργεί ομαλά.

Τα κιλά που πήραμε στις γιορτές, ο οργανισμός μας δεν τα έχει αφομοιώσει ακόμα που σημαίνει ότι με την αρχή μιας ισορροπημένης διατροφής μπορούν να χαθούν μόνιμα και σωστά.

Συνεπώς λέμε όχι σε ακραίες υποθερμιδικές δίαιτες κάτω από 1000 έως 1200 θερμίδες την ημέρα, επίσης λέμε όχι στις χημικές δίαιτες (πρωτεϊνικές) που αποκλείουν μια ολόκληρη ομάδα τροφίμων (όπως ψωμί, ρύζι, πατάτα).

Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να ξαναβάλουμε στη διατροφή μας τροφές που περιορίσαμε στις γιορτές όπως φυτικές ίνες, από φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης οι οποίες περιέχουν το αίσθημα κορεσμού της πείνας με σχετικά λίγες θερμίδες.

Ύστερα από τόσους απλούς υδατάνθρακες (γλυκά, αρτοσκευάσματα, τηγανιτά, ζυμαρικά), οι σύνθετοι υδατάνθρακες (φυτικές ίνες) θα αρχίσουν να σταθεροποιούν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και θα ελαττώσουν τη πείνα.

Τι πρέπει απαραιτήτως να κάνετε;

Να κάνετε συχνά γεύματα ανά 3 ώρες που θα περιέχουν πρωτεΐνη-υδατάνθρακα και καλά λιπαρά (3 κύρια γεύματα και 2 σνακ την ημέρα), να πίνετε αρκετό νερό-πράσινο τσάι και κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ποιοτικές ώρες.

Παράλληλα, να κάνετε σίγουρα γυμναστική για να ξαναβρείτε τη φόρμα σας, περπατήστε, ανεβείτε σκαλοπάτια, κάντε χόμπι και μαζί με την ισορροπημένη διατροφή σίγουρα θα έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Κρις Βάλλας

Personal Trainer, Fitnees Instructor, Nike Elite Athlets & Influencer & PR Ambassador & Instructor της Nike Greece.