7 συνήθειες που πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητα σου για να ζήσεις περισσότερο

LIKE US ON FACEBOOK

Οι περισσότεροι από εμάς, φοβόμαστε τον θάνατο. Και, φυσικά, θέλουμε να τον καθυστερήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Μάθε, λοιπόν, ποιες είναι οι 7 συνήθειες που πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητα σου για να ζήσεις περισσότερο!

Μια γυναίκα στην Αμερική ζει περίπου 81 χρόνια. Στην Ελλάδα το όριο αυτό υπολογίζεται περίπου στα 72 χρόνια. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια μικρά μυστικά που μπορείς να κάνεις για να παρατείνεις το διάστημα που θα ζήσεις. Και το καλύτερο από όλα είναι ότι οι συνήθειες αυτές είναι πολύ εύκολες, και περιλαμβάνουν φαγητά, γλυκά και ποτά. Τι άλλο θες;

  1. Φάε σούσι
    Οι γυναίκες στην Ιαπωνία κατέχουν τις υψηλότερες θέσεις στον κόσμο, αναφορικά με το πόσο ζουν. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτό έχει να κάνει με τις διατροφικές τους συνήθειες, οι οποίες είναι πλούσιες σε υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων (που βρίσκονται στα ψάρια) και σχετίζονται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου.
  2. Σοκολάτα ευφραίνει καρδία
    Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας – με μέτρο φυσικά – συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας.
  3. Χαμογέλα
    Οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι έχουν τρεις φορές λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν σε μια δεδομένη χρονική περίοδο από ό, τι οι λιγότερο ευτυχισμένοι, σύμφωνα με μια μελέτη του 2012. Και δεν είναι μόνο η αισιοδοξία: οι χαρούμενοι άνθρωποι έχουν χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό τους. Η κορτιζόλη είναι η ορμόνη του στρες, και συνδέεται με τη μείωση της αρτηριακής πίεσης που μειώνει τις πιθανότητες για καρδιοπάθεια και εγκεφαλικά επεισόδια.
  4. Φάε ξηρούς καρπούς
    Οι άνθρωποι που τρώνε καρύδια και ξηρούς καρπούς γενικότερα, έχουν μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη, καρκίνο και ασθένειες των πνευμόνων. Ακόμη και τα παξιμάδια κάνουν καλό!
  5. Κόψε το κάπνισμα
    Το κάπνισμα δεν έχει κανένα όφελος στον οργανισμό! Αυτό είναι δεδομένο. Μία έρευνα, όμως, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που σταματούν το κάπνισμα πριν από την ηλικία των 40 ετών, ζουν τουλάχιστον μια δεκαετία περισσότερο από ό, τι όσοι το κόβουν αργότερα.
  6. Σήκω-κάτσε
    Το να κάθεσαι σε μία καρέκλα ή ένα καναπέ όλη τη μέρα, επίσης δεν ωφελεί σε τίποτα. Μία έρευνα κατέληξε στο ότι οι γυναίκες που κάθονται για περισσότερο από έξι ώρες την ημέρα, έχουν περίπου 40% υψηλότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, σε σχέση με τις γυναίκες που κάθονται για λιγότερες από τρεις ώρες, ανεξάρτητα από τα επίπεδα της φυσικής τους κατάστασης.
  7. Ένα ποτήρι κρασί την ημέρα
    Ένα, μόνο ένα, το γιατρό θα κάνει πέρα. Και δε το γραφείο τελετών (ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ) Σε μια ανασκόπηση 24 μελετών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες με χαμηλή έως μέτρια κατανάλωση αλκοόλ είχαν μικρότερο κίνδυνο θνησιμότητας. Να θυμάσαι ότι η μέτρια κατανάλωση ορίζεται έως ένα ποτό την ημέρα για τις γυναίκες.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved