Έρχεται καλοκαίρι και όλοι τρέχουμε και δε φτάνουμε! Από τον καναπέ και τα μπουφάν στα γυμναστήρια και στα μαγιό! Στις επόμενες βδομάδες θα ασχοληθούμε με το πως να προλάβετε (ό,τι προλάβετε) μέσα σε 2 μήνες. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από τις λεγόμενες δίαιτες- αδυνάτισμα!

diet-ipop.gr

Το ό,τι μειώνετε τις θερμίδες δεν σημαίνει πως θα μειωθεί και το βάρος σας! Σίγουρα αν καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες απ’ όσες πρέπει και θα παχύνουμε και πρέπει να βρούμε και τρόπο να τις κάψουμε.
Dont-even-get-me-started-diet-soda

Όταν λοιπόν χάνουμε βάρος, δε χάνουμε μόνο λίπος αλλά και μυικό ιστό και νερά. Άρα μη κάνεις στερητικές δίαιτες παρά μόνο σωστή ισορροπημένη διατροφή,τρώγοντας πρωτεΐνη-υδατάνθρακες-και καλά λιπαρά. Mην κάνεις δίαιτες αποτοξινώσεις, είναι δίαιτες εξάντλησης!


Η μέθοδος της αποτοξίνωσης περιορίζει ομάδες τροφίμων και έτσι ο οργανισμός χάνει θρεπτικά συστατικά.

Όταν το σώμα υποβάλλεται σε τέτοια δίαιτα και μετά απότομα προσλαμβάνει τροφή συσσωρεύει περισσότερο βάρος με τον φόβο μιας ακόμη μελλοντικής στέρησης.

Επίσης, το να πλακωθούμε στα γυμναστήρια για ώρες ενώ πριν καθόμασταν είναι μόνο επικίνδυνο και η απότομη κούραση θα μας αποτρέψει στη συνέχεια. Το σωστό είναι να κάνουμε τη λεγόμενη προσαρμογή και σιγά σιγά να αυξάνουμε την επιβάρυνση.

Το λίπος παχαίνει θεωρούν μερικοί και δεν βάζουν καν λάδι στη σαλάτα.

Έχει αποδειχτεί πως το λάδι κόβει την όρεξη,αποτρέπει την αποθήκευση κακού λίπους,ενισχύει τις καύσεις των θερμίδων. Καλά λιπαρά εκτός από το ελαιόλαδο έχει το αβοκάντο,και οι ξηροί καρποί. Κόβουμε το βραδινό! Άλλος ένας μύθος. Πάλι εξαρτάται από τι θα φάμε πριν κοιμηθούμε (πχ. αν φάμε παστίτσιο ναι όντως παχαίνει, ενώ αν φάμε ένα φιλέτο κοτόπουλο κ μια σαλάτα είναι οκ) και έστω 2 ώρες πριν.

Μην παραλείπετε γεύματα! Το να παραλείψουμε πχ το πρωινό και να πάμε κατευθείαν στο μεσημεριανό,και θα φάμε πιο πολύ, και θα πάρουμε διπλές και άχρηστες θερμίδες.

Μειώνουμε το αλκοόλ πίνοντας κρασί ή μπύρα με μέτρο!

wine2_zps1d91f21f

Τις επόμενες βδομάδες θα δούμε έξυπνα τρικ ,tips,ασκήσεις-διατροφή για να είμαστε fit και αυτό το καλοκαίρι.

Κρις Βάλλας

Personal Trainer, Fitnees Instructor, Nike Elite Athlets & Influencer & PR Ambassador & Instructor της Nike Greece