Γυμναστική μέσα ή στην ύπαιθρο; Όσα πρέπει να ξέρεις
ΕΙΣΟΔΟΣ

Γυμναστική μέσα ή στην ύπαιθρο; Όσα πρέπει να ξέρεις

Αφροδίτη Πρέβεζα
γράφει #fitness

Αφού, λοιπόν, το πήρες απόφαση και ξεκίνησες τη γυμναστική, ήρθε η ώρα να επιλέξεις εάν θα γυμναστείς σε εσωτερικό χώρο ή στην ύπαιθρο. Μπορεί για τους δικούς σου λόγους, ο κάθε χώρος να σου φαίνεται ιδανικός, όμως, πρέπει να μάθεις ότι και οι δύο επιλογές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.

Είσαι έτοιμος να τα μάθεις και μετά να πάρεις την απόφασή σου;

Γυμναστική σε εσωτερικό χώρο

Θετικό: Περισσότερη ένταση. Μπορείς να εστιάσεις στη γυμναστική σου χωρίς περισπασμούς λόγω του καιρού ή της θέας για παράδειγμα

Θετικό: Καλύτερα αποτελέσματα. Η αυξημένη ένταση, όπως είναι φυσικό, φέρνει και μεγαλύτερη απώλεια λίπους και διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης.

Αρνητικό: Βαριέσαι εύκολα. Ο εσωτερικός χώρος δεν μπορεί να σε κρατήσει αφοσιωμένο για πολλή ώρα στη γυμναστική σου, καθώς δεν αλλάζεις παραστάσεις.

Γυμναστική στην ύπαιθρο

Θετικό: Μείωση του στρες. Οι μελέτες έχουν αποδείξει ότι η γυμναστική σε εξωτερικό χώρο βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους.

Θετικό: Χαλώρωση. Ποιος δεν χαλαρώνει με μια βόλτα στην ύπαιθρο. Επιπλέον, το πράσινο θα σου ανεβάσει την διάθεση.

Αρνητικό: Βροχή! Ναι θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για ξαφνικές βροχές και άλλα ακραία καιρικά φαινόμενα, που θα σε διακόψουν και θα στην σπάσουν.