Σταμάτα να κάνεις λάθη στη καθημερινή σου γυμναστική

LIKE US ON FACEBOOK

Είναι πολλές φορές που ξεκινάμε να γυμναζόμαστε είτε στο γυμναστήριο είτε το σπίτι μας και βλέπουμε πως μετά από λίγο καιρό όχι μόνο δεν βλέπουμε αποτελέσματα αλλά έχουμε χειροτερέψει. Ειδικά σε μεγάλα γυμναστήρια με πολύ κόσμο που δεν μας δίνει κανένας σημασία και κάνουμε του κεφαλιού μας.

Ο ένας μεγάλος κίνδυνος αυτής της πρακτικής είναι να τραυματιστούμε. Ο άλλος είναι αυτός που προαναφέραμε, να «κολλήσουν» κιλά σε λάθος σημεία και να μην έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ξέρουμε κι εμείς πως θέλεις να δεις το κορμί σου να μεταμορφώνεται μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, όμως αν δεν ασκηθείς σωστά δεν πρόκειται να γίνει αυτό.

Δες τι πρέπει να προσέξεις από εδώ και πέρα στη καθημερινή σου γυμναστική:

Δεν γυμναζόμαστε ποτέ μονοδιάστατα

Με λίγα λόγια δεν πιάνουμε το βαράκι να κάνουμε δικέφαλους μέχρι να κάψουμε το μπράτσο και στη συνέχεια να φύγουμε. Για να γυμναστεί σωστά το χέρι σου ή οποιοδήποτε άλλο σημείο του σώματός σου, θα πρέπει να συμμετέχουν στην άσκηση πολλοί μύες. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι οι συνδυαστικές με τις οποίες καίμε και το περιττό λίπος.

 

Μην λιώνεις στα μηχανήματα

Ναι, αυτά τα φανταχτερά πολυμηχανήματα που σου φωνάζουν πως «αν δουλέψεις εδώ» θα γίνεις κομμάτια. Το πρόβλημα είναι το εξής: Τα μηχανήματα αλλάζουν τον τρόπο που κινείται φυσικά το σώμα σας και περιορίζουν το εύρος της κίνησης.

Αυτό περιορίζει σημαντικά την ικανότητά να ενεργοποιηθεί πλήρως το σύνολο των μυών σας, κάτι που σημαίνει λιγότερη καύση λίπους και λιγότερη εκγύμναση. Επιπρόσθετα το λιώσιμο στις μηχανές ασκεί μεγάλη πίεση στις αρθρώσεις σας με τους τραυματισμούς να παραμονεύουν.  Αν θέλεις γρήγορα αποτελέσματα, είναι σημαντικό να ενσωματώσεις στο πρόγραμμά σου ασκήσεις που επιτρέπουν στο σώμα σου να κινηθεί φυσικά.

Δεν θα πάρεις χρυσό μετάλλιο στο τέλος του διαδρόμου

Είναι καλό το τρέξιμο στο διάδρομο καθώς βγαίνει πολύς ιδρώτας, αλλά δεν είναι καλό να ανεβάζεις συνεχώς και για πολύ ώρα τους χτύπους της καρδιάς σου, ειδικά αν έχεις καιρό να γυμναστείς. Και το τρέξιμο και το περπάτημα είναι φυσικές κινήσεις και τα αποτελέσματα αυτών των ασκήσεων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Χρειάζονται όμως σωστή διαχείριση.

Μόνο οι κοιλιακοί δεν θα σου χτίσουν το 6-pack που τόσο θέλεις

Οι κοιλιακοί είναι μεις και δεν θα πρέπει να το ξεχνάς ποτέ αυτό. Αν δεν κάνεις αερόβια γυμναστική και κάνεις μόνο κοιλιακούς, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να μεγαλώσεις τη μπάκα σου. Γυμνάζοντας μόνο τους κοιλιακούς δεν φεύγει το στρώμα junkfood που έχεις από επάνω.

Μην επαναλαμβάνεις συνέχεια τις ίδιες ασκήσεις

Η επανάληψη των ίδιων ασκήσεων, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μην έχεις αποτελέσματα. Είμαστε πλάσματα της συνήθειας και έχουμε την τάση να κολλάμε σε πράγματα που είμαστε εξοικειωμένοι και καλοί. Όταν πρόκειται όμως για την προπόνησή σου πρέπει να αρχίσεις να κάνεις και νέα πράγματα για να δεις πρόοδο.

Το σώμα μας έχει μια εκπληκτική ικανότητα να προσαρμόζεται. Αν δε θες να είσαι σαν εκείνους τους «μπρατσάκηδες» με πόδια πιο λεπτά από κοριτσάκι, άρχισε να κάνεις και νέες ασκήσεις.

 

Δεν χτυπάμε 8ωρο στο γυμναστήριο

Ο οργανισμός έχει και τα όριά του. Η πολύ ώρα γυμναστικής την ημέρα και οι μονόωρες ασκήσεις θα σε εξαντλήσουν και δε θα δεις αποτέλεσμα. Η γυμναστική χρειάζεται πρόγραμμα και πειθαρχία. Αν βασιστείς σε αυτό το δίπτυχο τότε  η επιτυχία είναι σίγουρη.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved