Έχεις σκεφτεί ότι η υγεία του κρεβατιού είναι τόσο σημαντική όσο και η προσωπική σου και μερικές φορές μάλιστα αλληλοεπηρεάζονται; Καλά έκανες και το σκέφτεσαι γιατί υπάρχουν πολλοί μικροοργανισμοί που δεν βλέπεις με γυμνό μάτι και είναι πολύ επιβλαβής για την υγεία σου. Για αυτό άκου προσεκτικά τι πρέπει να κάνεις… ειδικά τώρα που αλλάζει ο καιρός.

Πρέπει αρχικά να μην αμελείς την συχνή αλλαγή σεντονιών αλλά σαφώς και υποσέντονου που μαζεύει και τα περισσότερα, καθώς, αλλάζεται λιγότερο συχνά.

Tip!

Καλό θα ήταν, λοιπόν, να αλλάζεις σεντόνια μία φορά την εβδομάδα και υποσέντονα κάθε δύο.

 

Μην ξεχνάς πριν βάλεις τα άπλυτα στο πλυντήριο να τα αερίζεις πρώτα, βγάζοντας τας στο μπαλκόνι καλύτερα τις πρωινές ώρες και χτυπώντας τα ελαφρά.

Αν είσαι από τις κρυουλιάρες που δεν θέλουν μόνο σεντόνι αλλά έστω ένα λεπτό κουβερτάκι κάθε πρωί την ώρα που ξυπνάς μέχρι να πιείς τον καφέ σου, βγάλε το στην απλώστρα να ξεμυρίσει από τον ύπνο και να εξατμιστούν οι σκόνες που μπορεί να μάζεψε!

Κεφάλαιο στρώμα εκπέμπει SOS! Πώς να έχει και αυτό υγεία ;

  • Το στρώμα σου αποτελεί ένα πολύ βρώμικο μέρος του σπιτιού σου, καθώς, ζουν και μεγαλώνουν τα σιχαμερά ακάρεα (που ευθύνονται για πολλές αλλεργίες) όσες φορές και να κάνεις μπάνιο πριν πέσεις στην αγκαλιά του Μορφέα, δεν φταις εσύ, τα ακάρεα έρχονται ακάλεστα και κατασκηνώνουν.
  • Όποτε διώξε τα πριν ριζώσουν για τα καλά. Μην βάζεις ηλεκτρική μόνο στο πάτωμα αλλά και στο κρεβάτι, η δύναμη της τα ρουφάει και τα κάνει να μετακομίσουν στη σακούλα της,.
  • Μην ξεχνάς επίσης, να καθαρίζεις το στρώμα σου με σόδα φαγητού, που μπορείς να την αφήσεις απλά στην επιφάνεια του για όσες ώρες λείπεις στη δουλειά ή με βότκα όπως σου μάθαμε τις προάλλες.