Πολλές φορές σου έχει τύχει να έχεις έντονη κούραση, να νιώθεις τα μάτια σου βαριά και το σώμα σου εξουθενωμένο. Και τότε είναι που αρχίζεις και αναρωτιέσαι πως γίνεται αυτό; Αφού από την ώρα που ξύπνησες δεν πήγες πουθενά και ούτε έκανες δουλειές για να μπορείς να πεις πως έχει εξήγηση αυτή η έντονη κούραση σου.

Ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι που νιώθεις έντονη κούραση;

  1. Δεν πίνεις όσο νερό πρέπει; Επειδή δεν πίνεις όσο νερό έχει ανάγκη ο οργανισμός σου αφυδατώθηκες. Μην νομίζεις, όμως, ότι είναι όσο απλό! Η αφυδάτωση μειώνει τον όγκο του αίματος στον οργανισμό, κάνοντας το πιο παχύρευστο. Συνεπώς, η καρδιά δεν λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων της και δεν προωθεί σε όλο το σώμα με την ίδια ταχύτητα το οξυγόνο και τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζονται οι ιστοί και τα ζωτικά όργανα.
  2. Δεν κάνεις γυμναστική επειδή ισχυρίζεσαι πως είσαι κουρασμένος και αυτό σε κουράζει ακόμα πιο πολύ. Το να μη γυμνάζεσαι επειδή νιώθεις κόπωση έχει αντίθετα αποτελέσματα από το να σε ξεκουράσει. Πρέπει να θυμάσαι πως όσο περισσότερο γυμνάζεσαι τόσο περισσότερη ενέργεια αποκτάς. Ενισχύεις την δύναμη και τις αντοχές σου ενώ παράλληλα βοηθάς το καρδιαγγειακό σου σύστημα να λειτουργεί καλύτερα και γρηγορότερα.
  3. Τρέφεσαι κυρίως με γρήγορο φαγητό. Ο οργανισμός σου έχει συνηθίσει στο γρήγορο φαγητό που συνήθως προμηθεύεσαι απ΄έξω και δεν περιέχει βιταμίνες και ενέργεια. Φορτώνει απλά τον οργανισμό σου με θερμίδες χωρίς, όμως, να δίνει θρεπτικά στοιχεία.
  4. Πίνεις αλκοόλ και κοιμάσαι κατευθείαν. Νομίζεις πως το αλκοόλ θα σε χαλαρώσει αλλά τελικά, σαμποτάρει την ποιότητα του ύπνου σου και σε εξαντλεί. Έτσι, σου τονίζουμε πως είναι καλύτερα να περιμένεις τουλάχιστον 3 με 4 ώρες από την ώρα που ήπιες το τελευταίο σου ποτηράκι και μετά να πέφτεις στο κρεβάτι. Θα δεις πως το πρωί που θα ξυπνήσεις δεν θα έχεις τόσο έντονη κούραση, όπως, τις προάλλες.