Κυκλοφορούν διάφορα γιατροσόφια για την επόμενη μέρα του μεθυσιού, το γνωστό hangover. Θα διαπιστώσεις ότι πολλά από αυτά είναι μύθοι…

  • Λιπαρά: Αντίθετα με ό,τι νομίζει ο πολύς κόσμος, τα λιπαρά φαγητά δεν σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε το hangover. Ένα παχυντικό φαγητό είναι καλύτερο για την πρόληψη του hangover παρά για τη θεραπεία του. Μπορεί να προκαλέσει ενοχλήσεις αν έχετε ευαίσθητο στομάχι.
  • Αλκοόλ: Κάποιοι λένε ότι για να ξεπεράσετε το αλκοόλ χρειάζεστε απλώς… περισσότερο αλκοόλ! Η αλήθεια είναι ότι θα σας αφυδατώσει το σώμα και θα οδηγήσει σε ακόμα χειρότερα συμπτώματα hangover την επόμενη μέρα.
  • Καφές: Όπως το αλκοόλ, ο καφές μετά το hangover απλώς θα αφυδατώσει τον οργανισμό σας περισσότερο, γιατί είναι διουρητικός. Επίσης, μπορεί να προκαλέσει πιο έντονο πονοκέφαλο. Καλύτερα να προτιμήσετε λύσεις χωρίς καφεΐνη όπως τσάι βοτάνων, χυμό και σκέτο νερό.
  • Χυμός πορτοκαλιού: Μπορεί να σας χαρίζει ενέργεια οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, αλλά καλύτερα να τον αφήσετε στην άκρη μετά το ξενύχτι. Μπορεί να προκαλέσει ενοχλήσεις σε ένα ήδη ευαίσθητο στομάχι.