Ακόμα κι αν κάνεις τα πάντα σωστά-δεν πίνεις καφεΐνη το απόγευμα ή αναψυκτικά με διεγερτικές ουσίες μετά το βραδινό- όλο και κάτι θα βρεθεί πολλές φορές να σαμποτάρει τον ύπνο σου, ειδικά αυτές τις εποχές που γυρίζουν διάφορα πράγματα στο κεφάλι σου.

Είναι αυτονόητο πως ένα καλό στρώμα και ένα σκοτεινό δωμάτιο θα σου δώσουν περισσότερες πιθανότητες για μια ξεκούραστη νύχτα, όμως ο καλός ύπνος δεν εξαρτάται αποκλειστικά από αυτά.

Στην πραγματικότητα, τα πάντα, από το χρώμα των τοίχων μέχρι το αν υπάρχει ή όχι μια κλειδαριά στην πόρτα του υπνοδωματίου σου μπορεί να παίξουν σημαντικό ρόλο.

Δεδομένου, όμως, ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε τη δυνατότητα και τη διάθεση να βάφουμε τους τοίχους κάθε βράδυ που γυρνάμε σπίτι, εδώ είναι μερικοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να μετατρέψεις το κρεβάτι σου στο «υπέρτατο μέρος για ύπνο».

  1. Κατοικίδια και κινητά τηλέφωνα: Απλά δεν ανήκουν στην κρεβατοκάμαρά σου
  2. Στρώμα: Είδος και μάρκα είναι αποκλειστικά στα δικά σου γούστα το τι θα επιλέξεις. Αρκεί να είναι τόσο μεγάλο ώστε να μπορείς να ξαπλώσεις στη μέση και να γυρίζεις και στις δύο πλευρές. Να αλλάζεις στρώμα κάθε πέντε με δέκα χρόνια.
  3. Μαξιλάρια: Θα πρέπει να κρατούν τη σπονδυλική στήλη σε ουδέτερη θέση είτε κοιμάσαι μπρούμυτα είτε ανάσκελα. Να τα αντικαθιστάς κάθε 12 με 18 μήνες.
  4. Πάρε χαρτί και στυλό: Το να γράφεις τις σκέψεις σου σε ένα χαρτί μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα χαλαρωτικό σε σχέση ειδικά με το να τις αφήσεις να στριφογυρίζουν στο κεφάλι σου.
  5. Λευκός θόρυβος: Ο συνδυασμός ήχων σε πολλές διαφορετικές συχνότητες δίνει το λευκό θόρυβο, όπως η ανάμειξη πολλών χρωμάτων δίνει το λευκό. Πιο συγκεκριμένα, μια μίξη ήχων όπως το κλείσιμο μιας πόρτας από έξω, ο συναγερμός ενός αυτοκινήτου και κάποιος άλλος ήχος μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα ευεργετικός καθώς θα συγκεντρωθείς και θα κοιμηθείς σε δευτερόλεπτα.
  6. Κουρτίνες: Ε, όσο πιο σκοτεινό το δωμάτιο, τόσο καλύτερα.
  7. Σκεπάσματα και ρούχα: Το υλικό που κάνει εσένα να αισθάνεσαι καλύτερα, χωρίς βέβαια να κρυώνεις ή να ζεσταίνεσαι.