Κοιτάζεσαι στο καθρέφτη και καταλαβαίνεις ότι το σημείο που σου χαλάει την εμφάνιση είναι η περιοχή της κοιλιάς σου. Δεν γίνεται να το ανεχτείς άλλο! Θα κάνεις τα πάντα για να διώξεις το λίπος από την κοιλιά σου. Θα πας γυμναστήριο, θα βάλεις φερμουάρ στο στόμα σου και φυσικά θα ρουφάς την κοιλιά σου συνεχώς μέχρι να σου κοπεί η ανάσα. Όλα αυτά είναι υπερβολή, μπορείς απλά να φας αμύγδαλα για να διώξεις το λίπος από την κοιλιά σου και δεν το λέμε εμείς αλλά γιατροί που έκαναν σχετικές έρευνες.
koiliakoi-ipop.gr

Σύμφωνα, λοιπόν, με μια νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο επίσημο περιοδικό της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας και διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβανίας, τα αμύγδαλα κάνουν θαύματα στο κορμί του κάθε ανθρώπου.
koiliakoi1-ipop.gr

Σημείωση!

Πρέπει να ξέρεις ότι το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιακή σου χώρα είναι πολύ επικίνδυνο για την υγεία. Καθώς, μπορεί να συμβάλει ακόμα στα καρδιακά νοσήματα.

Μόλις 40 γραμμάρια την ημέρα ( 20 περίπου αμύγδαλα ), μέσα σε έξι μόνο εβδομάδες είναι ικανά να βελτιώσουν επίσης τα επίπεδα χοληστερίνης, να μειώσουν τα βλαβερά λιπίδια που κυλούν στο αίμα και να φυσικά να εξαλείψουν το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιακή σου χώρα.

Όπως τονίζουν οι ειδικοί που μετείχαν και διεξήγαγαν την συγκεκριμένη έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβανίας, τόνισαν ότι καλό είναι τα αμύγδαλα να είναι το πρωινό σνακ του ατόμου γιατί τις πρωινές ώρες τα θρεπτικά στοιχεία απορροφούνται πιο εύκολα από τον ανθρώπινο οργανισμό.

Τι περιέχει μία μερίδα αμύγδαλα;

Είκοσι ολόκληρα αμύγδαλα, δηλαδή, μία μερίδα ισούται περίπου με 163 θερμίδες. Περιέχει 14 γραμμάρια λιπαρά κυρίως μονοακόρεστα λιπαρά και Ω-3 λιπαρά οξέα, 3 περίπου γραμμάρια καθαρών φυτικών ινών και 6 γραμμάρια υδατάνθρακες.