Όλοι ειδικά στη σημερινή αποχή πάσχουμε από υπερβολικό άγχος: για το μέλλον μας, την καριέρα μας, τα οικονομικά μας, τις σχέσεις μας κλπ. Ακολουθούν απλές συμβουλές και τρόποι να ξεπεράσεις το άγχος και να εφαρμόσεις στην καθημερινότητά σου. Φυσικά, αν πάσχεις από σοβαρή αγχώδη διαταραχή ή εμφανίζεις ψυχοσωματικά συμπτώματα, καλύτερα να εμπιστευτείς τη συμβουλή ενός ειδικού.

Το γέλιο κάνει καλό

Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι για να μειώσεις τα επίπεδα του άγχους σου, αρκεί να γελάσεις ή να χαμογελάσεις, ακόμα και προσποιητά. Έτσι, την επόμενη φορά που θα αισθανθείς άγχος, σταμάτα ό, τι κάνεις και μπες στο YouTube ή το iPop για να δεις αστεία videos και εικόνες που θα σου φτιάξουν τη διάθεση.

Τα οφέλη της χρωματοθεραπείας

Σύμφωνα με μια αρχαία πρακτική, η χρωματοθεραπεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο για την αντιμετώπιση του άγχους. Βάψε έναν τοίχο με τις αποχρώσεις του μπλε, του μωβ ή του πράσινου. Διάβασε εδώ αναλυτικά τι αίσθηση προκαλεί το κάθε χρώμα.

Η μουσική είναι σύμμαχος της καλής διάθεσης

Ακούγοντας μουσική μπορείς να ξεπεράσεις το άγχος και να βελτιώσεις τη γενική σου υγεία. Έχουμε μιλήσει αναλυτικά για τα οφέλη της μουσικής, αλλά και πώς νιώθεις καλά ακόμα κι αν ακούς ένα λυπητερό τραγούδι.

Η τεχνολογία επιτείνει το άγχος

Άσε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές στην άκρη: τηλεόραση, τηλέφωνα, tablet, υπολογιστή. Κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή αρωματοθεραπεία. Ο βασιλικός, το γλυκάνισο, το χαμομήλι μειώνουν την ένταση στο σώμα και βοηθούν να αυξήσεις την πνευματική σου διαύγεια.

Η γιόγκα καταπολεμά το στρες

Οι επιστήμονες έχουν κάνει διάφορες μελέτες για τις επιδράσεις του διαλογισμού στο άγχος και τις αγχώδεις διαταραχές, με αποτέλεσμα σχεδόν πάντα θετικό. Κάνε μαθήματα γιόγκα ή μόνος σου στο σπίτι καθημερινά. Η γιόγκα είναι ένας συνδυασμός σωματικής άσκησης και αναπνοών που μπορεί να δώσει στον καθένα μια πιο φωτεινή προοπτική για τη ζωή.

Ωμέγα-3 και βιταμίνη Β για ψυχική υγεία

Για να πάρεις τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται, προσπάθησε να τρως τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 και βιταμίνη Β. Μελέτες έχουν συνδέσει τη βιταμίνη Β με την καλή ψυχική υγεία και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα με τη μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης και του άγχους. Επίσης, περιόρισε τη ζάχαρη, τα μεταποιημένα τρόφιμα και την καφεΐνη για ισχυρότερο μυαλό και μείωση του στρες.