Μπορεί να θες να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ενέργεια αλλά το πρωινό δεν είναι το σημαντικότερο γεύμα για δίαιτα, μέσα στην ημέρα σου. Είναι σίγουρα ένα σημαντικό κομμάτι, καθώς πρέπει να έχεις δύναμη για το υπόλοιπο της ημέρας σου, αλλά όχι το βασικότερο.

Βάση της έρευνας, που έγινε στο University of Alabama, στο Birmingham, μαθαίνουμε πως το πρωινό δεν παίζει μεγάλο ρόλο στην αύξηση του βάρους του σώματος μας. Για πρώτη φόρα παίρνουμε κάποια σίγουρα αποτελέσματα, καθώς όλα τα προηγούμενα στοιχεία που είχαμε ήταν απλά μια μικρή συσχέτιση. Αν και τόσο καιρό μιλούσαμε για το πρωινό και το πόσο βασικό είναι να προσέχεις το πρωινό σου για το βάρος σου, πλέον τα πράγματα απ’όσο φαίνεται αλλάζουν.

Δύο ομάδες από 309 υπέρβαρους ανθρώπους πήραν μέρος και αφέθηκαν ελεύθεροι για το αν θα φάνε πρωινό ή όχι. Μ’αυτό το τρόπο αποδείχθηκε πως τελικά δεν υπήρχε καμία διαφορά στην αυξομείωση βάρους μεταξύ των δύο ομάδων, λόγω του πρωινού.

Πρέπει να φάω πρωινό;

Φυσικά και πρέπει να φας πρωινό, αφού ο οργανισμός σου χρειάζεται θερμίδες για να κάψει, έτσι ώστε να έχεις μια καλύτερη σωματική αλλά και εγκεφαλική λειτουργία. Ξέχνα όμως τα πρωινά με τα ζάχαρη. Το κατάλληλο πρωινό πρέπει να έχει ενέργεια. Γι’αυτό το λόγο θα ήταν καλό να τρως δημητριακά για fitness με γάλα και αυγά. Εντάξει, αν δεν μπορείς να φας αυγά το πρωί τότε φάε μόνο τα δημητριακά.